Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

гра найрозумніший

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Інші
Інститут:
Не вказано
Факультет:
УІ
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2024
Тип роботи:
Курсова робота
Предмет:
Системне програмування та операційні системи

Частина тексту файла

ВСТУП Розвиток обчислювальної техніки супроводжується створенням нових і вдосконаленням існуючих мов програмування—засобів спілкування програмістів з ЕОМ. Під мовою програмування розуміють правила подання даних і запису алгоритмів їх обробки, що автоматично виконуються ЕОМ. У більш абстрактному вигляді, – це засіб створення програмних моделей об'єктів і явищ зовнішнього світу. На сьогодні вже створено десятки різних мов (як примітивних, так і близьких до мови людини). Їх розвиток невпинно йшов від першої мови асемблера до мов високого рівня і до систем автоматизованого проектування. Під час розробки мов програмування за мету ставилося розробити мову, яка могла б виконувати всі необхідні для роботи функції і при цьому не була б складною у використанні. З часом мови програмування ставали все ефективнішими та зрозумілими навіть для рядових користувачів. За їх допомогою стало можливим одним рядком описувати функції, для опису яких мовами молодших поколінь потрібно було б сотні-тисячі рядків початкового коду. Метою даної курсової роботи є розробка гри “Найрозумніший” , вона побудована на  українсько-російській телепередачі, одна з версій британського телепроекту «Britain's Brainiest Kid» Для реалізаціх поставленої задачі обрано мову програмувння С. Серед універсальних мов високого рівня безперечним лідером є мови С/С++. До переваг належать: наявність операторів, які забезпечують базові програмні елементи; можливість програмування на низькому рівні з доступом до адрес оперативної пам’яті; великі бібліотеки службових підпрограм і класів. С/С++ - основні мови розробки операційних систем, компіляторів, тощо. В якості редактора використовується DEV-CPP, оскільки він поширюється за вільними ліцензіями , що суттєво спрощує для розробника процедуру ліцензування. Також використовується і вільно поширюваний компілятор мови С. АНАЛІЗ ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ 1.1 Найменування та область використання В курсовій роботі розроблено гру «Найрозумніший» яка використовуватися в ігровій сфері у вигляді інтелектуальної гри. Програмна розробка буде написана на мові програмування C під операційною системою Windows. Дана програма не потребує потужного програмного забезпечення та особливих навиків роботи з ПК. 1.2 Призначення розробки Експлуатаційне призначення даного програмного виробу полягає в використанні гри «Найрозумніший», для виведення питань та підрахунку правильних відповідей учасника. Програмний виріб повинен бути написаний на мові програмування С. 1. 3 Вимоги до програмного забезпечення Для створення даної програми необхідна мова програмування C. Використання цієї мови програмування дозволяє з допомогою мінімальних зусиль створити якісний програмний продукт. Програми написані на C складаються з модулів або фрагментів, називаються функціями. Оптимальним для середовища є блочний метод побудови програм, який на відміну від лінійного дозволяє використовувати стандартні функції для написання. Програма написана в цьому середовищі включає в себе ідентифікатори, ключові слова, функції, змінні, константи, вирази, директиви препроцесора і процесора, структури, масиви. 1.3.1 Вхідна інформація Вхідні дані для даного програмного забезпечення – дані про учасника гри. Питання які використовуються для гри. Для чіткої організації вхідних даних у цій програмі створено одну структуру. Ця структура дає змогу в повному обсязі задовольнити потреби постановки задачі на курсову роботу. 1.3.2 Вихідна інформація Вихідною інформацією програми є питання гри. Відповіді на запитання гри. При виводі вихідною інформацією є питання відповіді на запитання та правильний результат. 1.3.3 Часові характеристики Програмний виріб не має обмежених часових характеристик. Термін його використання залежить від терміну відповідності характеристик програмного забезпечення та вимогам користувача. Але оскільки, він буде написаний на мові програмування С, а сама програма буде запускатися під операційною системою Windows, то час бе...
Антиботан аватар за замовчуванням

26.03.2014 09:03

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини